g.roenten uit balen

BALEN. Is het woord dat zo ongeveer elke 5 minuten zijn kop op steekt in mijn overload brains. Wat is er heerlijker dan op een tropisch warme, super gezellige vakantiedag achter je bureau te zitten leren? Right… Alles!

Daarom zoek ik troost in andere zaken: vriendinnen die hetzelfde doormaken (zo kan je lekker tegen elkaar mekkeren over hoe klote het leven toch wel niet is #ofnoemenwediteenluxeprobleemLinde?), toch eventjes een klein uurtje in de zon meepikken, een racket waterijsje #jummy!, boyfriend die chef kok komt spelen om mij mentaal te supporteren en ….handtassen-kwijlen!

Speciaal voor jullie heb ik al mijn handtassen eens voor de lens gezet. En mijn verdict luidt: meer, meer, meeeeeeeer! Daarom zet ik er ook nog wat wil-ik-hebben-fotootjes bij!

Hoeveel handtassen hebben jullie in je collectie? Van welke handtas droom je al jaar en dag?

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

2 gedachtes over “g.roenten uit balen

Geef een reactie

