M.y place

Een sneak preview in mijn eigen stulpje. Ik zit nu het tweede jaar op rij op kot in de Willemstraat in hartje Leuven. Daarvoor heb ik een jaar in de Karel Van Lotharingenstraat gezeten (vlak aan de vaart en de vismarkt) en daarvoor een jaar in de Muntstraat (dat super gezellige straatje met op het einde/of aan het begin de Fiere Margriet). Omdat ik toch veel tijd door breng op mijn kot, vind ik het wel belangrijk dat hier lekker gezellig is. Zodat als er iemand op bezoek komt, die zich meteen thuis voelt en in de zetel kan neerploffen…

Daarom nam ik enkele foto’s van mijn kot om het aan jullie te tonen. Misschien nog een leuke verjaardagscadeau tip voor meisjes: met mijn verjaardag kreeg ik van een goede vriendin een super mooi plakboek en 2 interieur boekjes. Sinds kort scheur ik dus alles uit van ideetjes voor in mijn eigen huis later.. Als je eens op bezoek komt, mag je er gerust eens in kijken!

Altijd welkom!

Afbeelding

Mijn living/keuken/bureau/… De zetel staat achter het hoekje en zie je dus net niet staan! AfbeeldingDe oude tv van mijn oma, oude bureaustoel van thuis en een zelfgemaakt schilderij.

Afbeelding

Omdat ik geen kasten heb boven, ligt alles op de grond. Van voor mijn schoenen en daarachter allemaal dozen om dingen in op te bergen met daar bovenop wat kleren..

Afbeelding

Wegens gebrek aan een kleerkast heb ik die rekje geleend. De lamp komt van ikea en kost geloof ik maar iets van een 10 euro!

AfbeeldingMijn badkamer met de collectie nagellakjes waar ik al voor ben aan het sparen!

Afbeelding

Foto’s komen recht uit de laserprinter, al die vrolijke gezichten boven mijn eettafel maken mijn dag goed. Het tafelkleedje kost minder dan 3 euro bij de HEMA en de kaars komt ook van de HEMA.

AfbeeldingHet mandje gebruik ik op mijn sleutels en andere spulletjes in te leggen, heeft mijn mama meegebracht als souvenir van op reis. Dat was een winkeltje met allemaal handgemaakte spulletjes. De kookboeken lekker slank koken en rijst zijn mijn favorieten!

Afbeelding

En tot slot nog een magnetenbord om allerlei prulletjes omhoog te hangen!

Hoe ziet jullie stulpje eruit?

Geef een reactie

