O.utfitpost

Sjjpannnneeeend! Mijn aller eerste outfitpost!! Ik ben vandaag op pad geweest met Emily, een fantastisch verjaardagscadeau gekregen (foto’s komen later). Dan heeft ze mijn nageltjes gelakt, daarvan vind je ook een foto hieronder. Nadien heeft ze mij geshminkt, jaja, ze legt mij nogal in de watten! Vervolgens zijn we foto’s gaan trekken en daarna gaan lunchen en nog even het stad ingegaan. Zalig dagje ontspanning met een fantastische vriendin! 

2 gedachtes over “O.utfitpost

Geef een reactie

