S.laapkamer make over

S.laapkamer make over

Hopelijk hebben jullie allemaal fijn eindejaarsfeest gehad. Mijn avond was alles sinds geslaagd. En net zoals het hoort heb ik voor 2013 al een to-do lijstje en een hoop goede voornemens. Eén to do wil ik graag aan jullie presenteren. Na de examens krijgt mijn kamer namelijk een TOTALE MAKE-OVER. Want ik heb voor kerst en nieuwjaar een groot bed gekregen (jippie). Samen met mijn vriend ga ik dus verven, oude meubels weghalen, een meubeltje afschuren en schilderen, een groot juwelen-opberg-systeem maken, het nieuwe bed installeren en daarna is het tijd voor de afwerking (ik denk aan: leuk beddengoed, nieuwe deurknopjes voor mijn kast, ik ga een nieuw schilderij maken voor boven mijn bed enzovoort)….Ik post hier alvast een foto van VOOR en dan hou ik jullie nog enkele weken in spanning voor de NA-foto…

 

Een gedachte over “S.laapkamer make over

  1. Pingback: S.laapkamer make-over – finished | uselessinformationforall

Geef een reactie

