D.agdromen over shoppen

D.agdromen over shoppen

Als het blok is schuim ik de modeblogs af en doorzoek ik de internetshops op zoek naar leuke koopjes. Maar ik heb nog steeds het meeste genot van een dagje gezellig shoppen met vriendinnen. Moest ik geen limiet op mijn budget hebben, zou deze outfit wel eentje zijn dat ik zou willen. Maar omdat er helaas de komende weken geen tijd is om te shoppen, zal het voorlopig toch nog even bij dromen blijven.

Truitje:

Rebecca Taylor sweater

Broek:

TEXTILE Elizabeth and James jeans

Schoenen:

Rachel Zoe pumps

Jasje:

Jacket

Oorbellen:

Ileana Makri earrings

Handtas:

Banana Republic clutch

Geef een reactie

