S.ales @ Me and Maria

Between the Lines Dress

Zoals ik eerder al vertelde groeit mijn zin om te shoppen altijd erg hard tijdens de blok. Daarom bestelde ik deze twee jurkjes van Me and Maria online, jippie!
Me and Maria is een online boutique die volledig wordt beheerd door Kaat, een super vriendelijke en modebewuste jongedame! Het leuke is dat er van elk kledingstuk slechts enkele worden verkocht, waardoor ze zeer uniek zijn.

Het is zeker de moeite waard om eens een bezoekje te brengen aan de website http://www.meandmaria.be/, hier vind je allerlei leuke jurkjes, topjes, juwelen,….

Wat leuk is meegenomen is dat je de jurkjes ook steeds bij haar thuis kan passen (in Leuven), dat voelt voor mij toch een stuk veiliger als ik iets online koop. Natuurlijk zijn verzendingen met de post of naar Kiala punten ook perfect mogelijk.

Voor alle blokkende studenten: nog veel sterkte en veel online shopplezier!

3 gedachtes over “S.ales @ Me and Maria

  1. Pingback: Outfit post | uselessinformationforall

Geef een reactie

