S.laapkamer make-over – finished

 om naar te luisteren, terwijl je dit leest..

Mijn slaapkamer is nog niet helemaal klaar, heb nog wat DIM (do-it-myself) projecten in het vooruitzicht voor de finishing touches, maar het meeste werk is gebeurt. Herinneren jullie je nog mijn blogpost waar je mijn kamer VOOR de make-over kunt zien?

Stap 1: je kamer leegmaken en al de vloer bedekken zodat er geen vlekken kunnen gemaakt worden.

kamer leegmaken + vloer afplakken

Stap 2: het nodige materiaal voorzien (sponsen, slechte vodden, tape, verfborstels, een stelling of een ladder, verf) en ervoor zorgen dat je plinten goed zijn afgeplakt evenals rond je deur, rond je ramen,….

Stap 3: start met het verven. Tip: zorg voor voldoende verlichting, want als je deze niet voorziet zie je vaak niet de fouten die je maakt bij het verven.

verlichting voorzien

Stap 4: verven van laag 1, laag 2, laag 3,….

verven

Stap 5: tape verwijderen, opruimen, controleren of je nergens een stukje bent vergeten, foutjes proberen recht te zetten met een fijn penseeltje,…

En dit is het resultaat…

after

Mijn boekenrekje:

Boekenrekje

Mijn nieuw opbergsysteem voor mijn handtassen (love it, zo ordelijk):

Afbeelding

Wat moet er nog gebeuren:

– nieuwe gordijnen;

– cd-kistjes verven;

cd-kistjes

– andere deurknopjes voor de kast;

– een leuke bedovertrek vinden;

– er is nog een juwelenrekje in de maak door mister boyfriend;

– klein tafeltje voor cd-speler verven, ik heb zoiets in gedachten, maar dan met één van deze kleuren;

Afbeelding

Afbeelding

welke kleur vinden jullie het leukst?

– voordien plakte in mijn collectie polaroids tegen de muur met een soort kauwgom die daarvoor diende, echter bleek toen we mijn kamer ontruimden dat die plak plekken maakt de op de muur, dus ben ik nog op zoek naar een goede oplossing voor mijn polaroids omhoog te hangn. Ze komen sowieso boven het hoofdbord van mijn bed te hangen.

Ziezo, je ziet, nog wel enkele klusjes voor de boeg, ik hou jullie zeker op de hoogte.

2 gedachtes over “S.laapkamer make-over – finished

Geef een reactie

