Neon Necklace

Nuon Necklace

Mijn thesis verdediging is achter de rug (jippie x 3), daardoor ben ik weer een stukje dichter bij  het volgende hoofdstuk (zie: het leven van de werkende mens). Nog drie examens staan me te wachten en daarna sluit ik met graagte dit hoofdstuk af. Tijd om centjes te verdienen en stilletjes aan op eigen benen te staan.

Na de thesis verdediging ben ik het stad in getrokken om te genieten van de zon (oh jawel, ze schijnt! ) en een paar winkeltjes door te slenteren. Plots kwam ik deze ketting tegen en het was liefde op het eerste gezicht. Ja ik koop accessoires om mezelf te belonen, guilty as charged.

Geef een reactie

